My experience after travelling to the USA

• My experience after travelling to the USA

Posted by Piter on February 12, 2026 at 12:19 pm

After travelling to the USA, I was looking for a way to make creative videos from my photos of New York. I came across reface face swap app and remembered hearing about the reface face swap app on American TikTokers’ blogs. I decided to test the service to recreate the atmosphere of Hollywood scenes with myself in them. The result turned out to be quite interesting and helped diversify my content on social media

• This discussion was modified 3 weeks, 5 days ago by  Piter Freide.
    • This discussion was modified 3 weeks, 5 days ago by  Piter Freide.
    Jamiel replied 2 weeks, 4 days ago 4 Members · 3 Replies
  • 3 Replies
  • Linn

Member
    February 19, 2026 at 10:10 pm

Hey, after my trip to the USA I wanted a fun way to turn my New York photos into creative videos, so I tried the app astronaut my friend from India told me about. I played around with different effects and recreated some Hollywood-style clips with myself in them, and it made me laugh how real they looked. For users in India, the interface runs smoothly and is easy to navigate, so it didn’t take long to make something cool. It turned out to be a great way to relive memories and share something fun from my travels.

• barekis54534

Member
    February 20, 2026 at 2:55 pm

G’day, eu estava a tentar juntar dinheiro para comprar uma consola nova para casa e um colega comentou que tinha conseguido um bom extra ao aproveitar promoções online, então fiquei curioso. O que me chamou atenção foram os bónus pensados para jogadores de Portugal e a variedade de jogos disponíveis. Durante a pesquisa encontrei roll dorado bonus e resolvi experimentar o Gates of Olympus. No início tive uma sequência de perdas que quase me fez desistir, mas aumentei um pouco a aposta numa rodada e consegui um prémio alto que ajudou bastante no meu plano. Hoje recomendo usar com moderação e responsabilidade.

• Jamiel

Member
    February 21, 2026 at 3:40 am

Tenía un dinero guardado de un regalo y quería intentar moverlo un poco para ver si podía comprarme un móvil mejor del que tengo ahora. Buscaba un sitio serio que no pusiera trabas a la hora de cobrar los premios si tenía suerte. Me decidí por royals tiger porque vi que tenía buenas opiniones de otros usuarios reales. En España tienen un programa para jugadores habituales que te da bonos por cada recarga y te permite acceder a juegos nuevos antes que nadie, lo cual está muy chulo para variar un poco.

Log in to reply.