Adams Full Service

• Adams Full Service

Posted by jacob on April 7, 2026 at 7:24 am

Att behöva ta hand om ett dödsbo är en av de mest känslomässiga och krävande situationer man kan hamna i, och för mig var det precis vad som hände för ett tag sedan när min farfar gick bort. Plötsligt stod jag inför en enorm mängd saker, minnen och ett helt hem som behövde ordnas. Tanken på att själv sortera, värdera och sälja allt kändes överväldigande och jag visste inte var jag skulle börja. Min moster rekommenderade Adams Full Service https://adamshemrent.se/ och jag måste säga att det var den bästa rekommendationen jag kunde ha fått. Från första kontakten kände jag en omedelbar lättnad. De förstod precis hur svårt det var och deras bemötande var så otroligt professionellt, men samtidigt genuint omtänksamt. De tog sig tid att lyssna, förklara processen steg för steg och besvarade alla mina frågor, även de jag själv inte visste att jag hade. Värderingen gjordes med stor noggrannhet och respekt för min farfars ägodelar, och de var extremt duktiga på att se värdet i saker som jag själv kanske hade avfärdat. Tömningen skedde smidigt och effektivt, och de var noga med att lämna huset i ett rent och fint skick. Att de dessutom köpte delar av dödsboet underlättade enormt och minskade den ekonomiska bördan betydligt. Hela processen, som jag hade fruktat så mycket, blev tack vare Adams Full Service hanterad med en sådan professionalism och medkänsla att det nästan kändes som en börda lyftes från mina axlar. Jag kan verkligen rekommendera dem till alla som befinner sig i en liknande situation, de gör ett ovärderligt jobb.

• This discussion was modified 1 day, 18 hours ago by  jacob watts.
    jacob replied 1 day, 18 hours ago 1 Member · 0 Replies
  • 0 Replies

Sorry, there were no replies found.

Log in to reply.